Veelgestelde vragen
- Home
- FAQ
Aankomst & Vertrek
Wat zijn mogelijke aankomst- en vertrekdagen?
- Voor- en naseizoen: flexibele aankomst- en vertrekdagen
- Hoogseizoen: wisseldagen op vrijdag, zaterdag of maandag (afhankelijk van type woning)
- Zondagen: alleen vertrek mogelijk, geen aankomst
- Feestdagen: alleen vertrek mogelijk, geen aankomst
Wat zijn jullie aankomst- en vertrektijden?
- Inchecken: vanaf 16:00 uur (info wordt 1 week voor aankomst gemaild)
- Uitchecken: vóór 10:00 uur (op zondag tot 13:00 uur)
Annuleren & Wijzigen
Wat zijn jullie annuleringsvoorwaarden?
- Bij ons kun je flexibel annuleren, tot 14 dagen voor aankomst.
- Wij raden een reis- en annuleringsverzekering aan. Onze voorwaarden, inclusief annuleringsbeleid, kun je hier vinden.
Kan ik mijn reservering nog wijzigen?
- Afhankelijk van beschikbaarheid is dit meestal eenvoudig te regelen.
- Neem contact op via booking@ouddorpconnection.nl.
Betalingen & Kosten
Wat is inclusief bij de huurprijs?
- Energie, bedlinnen, handdoekenpakket, keukenpakket, badmat en eindschoonmaak.
- Service- en koffiepakket, per wc 2 toiletrollen.
- Toeristenbelasting wordt apart op de factuur berekend.
Kan ik een optie nemen op een accommodatie?
- Zeker. Je kunt geheel vrijblijvend een optie nemen, deze is 3 dagen geldig.
Moet ik borg betalen?
- Slechts voor enkele woningen moet je borg betalen. Dit krijg je teruggestort bij geen schade.
Hoe gaat betaling via een touroperator als booking.com?
- Creditcardgegevens dienen als garantie bij boekingen via derden (Booking.com). U ontvangt van ons een factuur voor betaling.
Vraag over mijn accommodatie
Is er Wi-Fi beschikbaar in mijn vakantiewoning?
- Wi-Fi is beschikbaar in elke accommodatie, het wachtwoord vind je in de gastenmap (aanwezig in de woning).
Zijn huisdieren toegestaan?
- Afhankelijk van de accommodatie zijn huisdieren wel/niet toegestaan.
- Bekijk hier alle woningen waar je met je hond(en) welkom bent
Mag ik bezoekers ontvangen tijdens mijn verblijf?
- Bezoek is altijd welkom.
- Bezoek met overnachting? Voor overnachtingen moet u dit vooraf melden, inclusief de kosten voor bedlinnen en toeristenbelasting. Het maximumaantal gasten van een accommodatie mag nooit overschreden worden.
Tijdens en na je verblijf
Hoe kan ik schade melden tijdens mijn verblijf?
- Meld schade direct aan ons via de email booking@ouddorpconnection.nl of bel ons even, zodat we samen een oplossing kunnen zoeken.
Ik ben iets kwijt of verloren. Waar kan ik dit melden?
- Meld direct als u iets mist via de email booking@ouddorpconnection.nl of bel ons even.
- Onze schoonmaakdienst controleert en reinigt de woning na vertrek. Gevonden zaken worden meegenomen naar de opslag en zullen maximaal 2 weken worden bewaard.